Nathalie här atm...

Här är jag, flum flum x)
 ... som sagt så är jag, Nathalie, gästbloggare här nu medan Emelie och Kamilla är i Bög-Frankrike och ska checka kyrkor eller nåt sånt. Varje fall, jag är deras klasskompis och jag är chill dude.
För tillfället så sitter jag hemma hos Jonas-ponas men Felix. Vi chillar och äter upp hans påskgodis, LoL xD! Hmm, vad har man egentligen att säga på sånna här mainstream bloggar? Kan ju berätta att jag har varit och jobbat idag, segt som fan men det är ju trots allt = Caaash, Cashing! För övrigt så ska jag till Peace & Love i sommar och jag gillar HubbaBubba. Ja jo så är det, alla flippade människor, som eventuellt läser bloggen ;) Vad kan man berätta?, känns som att jag har lite tomt på ord. Men kommer höra av mig mera under påsklovet. Det har ju bara börjat! 

Cha chaaaaa (säger så bara för att jag vet att det är ngot fenomen bland boggare (a))

(Btw fattar jag nada så hoppas att jag kan publicera osv...)

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHA bäst du e :)

2011-04-25 @ 07:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0